Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

domingo, 9 de enero de 2011

De colleita propia... (arrasada por unha plaga de langostas)

Esto son retazos dunha falta de inspiración sen precedentes, froito dunha mente máis adolescente e infantiloide que hogaño; unha burda farsa, unha inflexible pantomima nun estéril intento por enganarse a un mesmo de que firmemente posuo un talento do que manifestamente non gozo, un exemplo de ridiculez, e o espectro dunha oda sen rima, nin ritmo, adicada a unha persoa anónima, irreal, imaxinaria e inexistente que nin tan sequera precisaba de tan toscas palabras de loa.
Non, non é un arranque de orixinalidade, é unha exaltación das miñas virtudes... xD
Foi plantar unha semente de temeridade e ordinariez, e isto foi o que saiu da colleita propia...

"Libérate de las formas,
quema las ataduras
y declara la libertad.
Olvida antiguos códigos morales errados.
Busca en tu interior la respuesta,
eres tu mejor consejera.
Grita al cielo
que no tienes miedo,
ni dueño.
Entrégate, en alma y cuerpo.
Rompe las cadenas que asfixian la dulce expresión de los sentimientos.
Regala besos a raudales.
Conoce tu destino,
y abrázalo con fuerza.
No anheles un paraíso,
tenlo presente.
Defiende tu legado.
Sé un ave brillante,
o un ángel aguerrido.
Aléjate de la niebla, la duda, el tedio y del falso cariño.
Aproxímate sin vacilar al edén,
a sonrisas esperanzadoras y a los gratificantes sueños.
Tiende tu mano.
Hazte compañera del amor,
e íntima del deseo.
Llena el vacío de tus suspiros...
Solo te pido,
guardiana de mis secretos,
resurge si caes
o sin ti estoy muerto..."


O silente

7 comentarios:

  1. Desta toleei de todo...

    A falta de inspiración e o feito de non saber que publicar está a acabar comigo... xD

    Perdoade a ridiculez, foi escrito xa hai uns anos...

    ResponderEliminar
  2. non me gusta a autocopasion poo que non me gusta o encabezamento como xa che manifestei.non me gusta polo que di, que non é certo. O resto comentareino na proxima q asi tes mais comentarios jajaja

    ResponderEliminar
  3. gustaame o de "hazte compañera del amor"...hum...en realidad esta moi ben anque non sei pq pegame mais de cancion ca de poema, anque no fondo as veces sexa case o mesmo...rétote a que escribas algo semellante na actualidade aer se sigues tendo esa inspiracion...

    ResponderEliminar
  4. O primeiro que me alegro moito de por fin te decidises a publicar algo así, a ver se te animas como di ArreDemo a escribir algo na actualidade e compartilo no blog, eso por suposto! :)

    Eu non sei se teño o criterio atrofiado ou algo semellante porque sinceramente si me gusta, e moito. Digo o de atrofiado porque nolo presentaches como algo que non vale case nin para ler, e non é o caso. Así que non estou de acordo en absoluto co encabezamento deste artigo; na miña opinión, e creo que xa o teño dito nalgún artigo, todo o que sexa de creación propia ten moito mérito. E se a isto se lle suma que realmente pagou a pena o tempo invertido unha vez visto o resultado, o seu valor multiplícase.

    Para rematar dicir que eu de poesía non entendo moito, o básico, son máis de narrativa, pero destacaría os 4 primeiros versos e os 4 do final. Os primeiros porque me parecen toda unha declaración de intencións e como lectora atráeme á hora de seguir lendo. E os últimos porque me parece un moi bo final, sen máis razóns, chamáronme moito a atención, gustáronme especialmente.

    ResponderEliminar
  5. Á miña idade xa non estou para esos retos... xD

    Retovos eu a vos a que poñades aqui cousas que houberas escrito vos!!! xD

    ResponderEliminar
  6. Xa que nesta época tamén estaba falto de inspiración e se decidiu a publicar algo de creación persoal... non estaría mal que nesta ocasión fixera o mesmo non? É unha idea... Neste caso pagou a pena e o xeo xa está roto con este poema :)

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...