Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

sábado, 22 de enero de 2011

Antiga sección: Covers 4

¿Cal che gusta máis?

"Sympathy For The Devil" dos Rolling Stones

por Guns N' Roses


"Over The Hills And Far Away" de Gary Moore

por Nightwish


"Talk Dirty To Me" de Poison

por Children Of Bodom


-------------------------------------------------------------------------------
Por outra banda...(parte sencillamente contemplativa pero perfectamente comentable...xD)

"Stairway To Heaven" de Led Zeppelin por Foo Fighters (de coña)


"Maniac" de Michael Sembello (BSO de Flashdance) por Firewind


-------------------------------------------------------------------------------
Case un insulto... xD

"Behind Blue Eyes" de The Who

por Limp Bizkit




O ofensivo

4 comentarios:

  1. Aqui estou retomando unha antiga sección case esquecida e con poucas entregas...

    A primeira versións dos Guns seguro que xa a tiñades escoitado, a dos Rolling menos, seguro, jajaja...

    A segunda, aínda que xa estaba incluída nos desaparecidos Domingos de Rock, concretamente no correspondente a Nightwish, pero así tamén coñecedes a orixinal...xD

    O caso da terceiro é máis especial, jajaja... o death metal melódico versionando glam metal,xD...

    Das curiosidades coverianas, destaco o acústico-coña de Dave Grohl da gran canción dos Zeppelin...jajaja, (ATENCIÓN AO SOLO DA CANCIÓN, xD) e a segunda é unha versión dunha canción que se usou para unha peli mítica de baile, a peli non, pero a canción soavos seguro...

    A última comparación é odiosa, jajaja... non puiden evitar deixar fuxir certa animadversión que lle teño ao grupo este (e eso que antes molábame...) e sobre todo ao cantante...

    ResponderEliminar
  2. Si, a do último vídeo é Halle Berry... xD

    ResponderEliminar
  3. weeeeeeno...na primeira gustanme as duúas tanto a orixinal coma a versión sinceramente...na segunda a de nIgthwish claramente, unha das poucas cancións que teñen que non me aburren, na tereira ningunha, sintoo pero nn me gustou.
    Dave grolh é a cañá eu quero un home coma ese, seguro que me facía partirme o cu seguido, e cando se viste de muller inda me justa mais...jajaja o solo magniiiiifico dos mellores que teño escoitado...

    a bso sonora de flashdance non a acabo de ver ...digo pq quen o diría bah...non me emocionou demasiado e na última anque limp bizkit me trae recordos da adolescencia tamen acabo de lembrar pq deixei de escoitalos...jajaja
    non hai color coa orixinal...nin sequera co pivon do vídeo...

    ResponderEliminar
  4. "Sympathy For The Devil": Gústanme moito as dúas, a orixinal é mitiquísima pero a versión non se lle queda atrás, se tivera que escoller unha obligatoriamente elixiría a dos Rolling pero moi axustado.

    "Over The Hills And Far Away": Nesta prefiro a versión antes que o orixinal, para o meu gusto Nightwish danlle ese punto extra de ritmo e "vida" que lle falta á orixinal.

    "Talk Dirty To Me": esta nunca a escoitara e realmente non é que me chamara a atención ningunha especialmente, pero de escoller faríao pola versión.

    E para rematar, os Foo Fighters aínda son simpáticos facendo esa súper versión :)
    A peli si me soa aínda que non recordo vela, ou polo menos non enteira pero a canción é hiper coñecida.
    E na última... eu xa digo que hai cancións que debería ser delito versionar, e máis desta maneira, por favor... sobran as palabras. O fin desto é o morreo que se pegou coa Halle Berry porque polo demais...

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...