Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

jueves, 3 de junio de 2010

Covers 3: Edición Especial

A risco de parecer quizais un pouco pesado, pero esta nova entrega de Covers e versións vai adicada a Ronnie James Dio...
As regras de sempre...

¿Cal che gusta máis?

"Don't Talk To Strangers" de Dio

por Blind Guardian


"Man On The Silver Mountain" de Rainbow

por Van Halen


"Holy Diver" de Dio

por Killswitch Engage


"Paranoid" de Black Sabbath (con Dio)

por Megadeth


-------------------------------------------------------------------------------
Por outra banda...(sencillamente contemplativa pero perfectamente comentable...xD)

"All My Loving" dos Beatles por Helloween


"Gimme! Gimme! Gimme!" de ABBA por Yngwie Malmsteen


"Heaven And Hell" de Black Sabbath por Tenacious D



O destacado

16 comentarios:

  1. O ultimo non é unha versión versión… só unha de varias colaboracións entre Dio e os da banda Tenacious D pero está ben (NOTA PARA MENTES CURIOSAS: neste caso concreto é o inicio dun videoclip dunha cancion do grupo Dio chamada Push)… ao actor Jack Black coñecedelo, ¿non?, pois esta é o nome do grupo que ten!! xD

    Esperando impaciente as vosas eleccións e comentarios....

    ResponderEliminar
  2. 1ªDon´t talk to Strangers por Blind Guardian
    2ªMan On The Silver Mountain por Rainbow
    3ªHoly Diver por Dio
    4ªParanoid por Megadeth(ainda que esta canción gústame mais cantada por Metallica)
    e na outra gùstame mais a versión que fixo Yngwie Malmstee da canción de Abba Gimme!Gimme!Gimme!

    ResponderEliminar
  3. Kedo totalmente sorprendido con vostede Miguel, non sabia dunha version de Paranoid feita por Metallica, a non ser ke sexa unha versión que fixeran kon Ozzy nun concerto, non tiña coñecemento de tal acontecemento...

    Grazas polo comentario...

    ResponderEliminar
  4. o mijeliño é unha excepción da nova ceración de raperos!!!jajaja
    eu vou por partes:
    1 blind guardian
    2 a de van halen sona a rancio asique a outra
    3 os eses dos que nunca oín falar con nome chungo
    4 megadeth

    e na segunda vounas escoitar ainda, q me leva 4anos cargalas...e inda puxeches un bo morico...
    oh!nunca pensei que esa versión a fixeran os de Helloween!!!!!!tiña pinta de un grupo punkarra americano jajaja

    pero quédome ca versión de ABBA...que é a millor e está xenial!

    ResponderEliminar
  5. -Don't talk to strangers: cóstame decidirme pero finalmente, e xa que hai que escoller, prefiro a Blind Guardian.
    -Man on the silver mountain: esta foime faciliña e quédome con Rainbow.
    -Holy Diver: nesta tamén coa orixinal, Dio.
    -Paranoid: tamén me gusta máis na voz de Dio, así que elixo a versión de Black Sabbath.

    A versión de Abba está moi ben, a de Helloween fáiseme raro que versionaran unha canción dese estilo pero bueno... e na de Heaven and Hell faime gracia a cara que poñen cando ven aparecer a Dio, está bastante simpático o final do vídeo.

    ResponderEliminar
  6. Acordoime dos artigos dos Covers e pareceume boa idea facelo en homenaxe (outro) a Dio... pero é que non sei eu se volverá a haber outro coma él no rock, e todo o ke sexa recordar ao pekeno é pouco...

    Hoxe en día a gran maioria dos grupos que saen é para oubear (tendo o probleme de que a música ke tocan está ben, pero que sempre joden os cantantes cos seus berros inintelixibles) e non para cantar as cancións como o facia o gran Ronnie...

    ResponderEliminar
  7. Bo é ke Mijel non escoita a merda esa do rap... ainda que non ia ter esa sorte tampouco que xa me habia eu empecinar en que non contaminara o siso con ese veneno... e falo con coñecemento de causa, ke nunha idade tempraneira eu me deixei engatusar polos chulandras que cantan esas cancions... peeeeeero, e de sabios retificar!!!

    ResponderEliminar
  8. A verdade que o tío é un crack, doumo a coñecer miña irmá entre outros grupos e está moi ben. El e Mercury son as voces que máis me gustan.
    Xa me explicou o funcionamento aínda que non ten complicación ningunha xD así que aí vai a miña elección:

    1º: Blind Guardian
    2º: Gústame máis a de Rainbow
    3º: Para min este é o máis complicado pero quédome con Dio
    4º: E entre estas dúas prefiro a de Megadeth

    ResponderEliminar
  9. Oh... o rap... eu tamén tiven a miña época (recórdanma os discos de Eminem cando recoloco os cd's xD) pero bueno, está pasada e ben pasada. Afortunadamente Mercury e compañía leváronme polo bo camiño xD

    E unha apreciación: xa que o Señor da Xe dispón de tempo... podería escoller el tamén e amosar as súas preferencias nesta sección. Xa que en Covers 2 tampouco o fixo (conste que fun mirar que non estaba segura XD) é por molestar, máis que nada... jajaja

    ResponderEliminar
  10. Eu sempre estou disposto a atender as vosas peticións, máis que nada porque non me costa nada...

    1º) Quedome coa de Blind Guardian

    2º) Creo que me quedarei coa de Rainbow, pareceme mellor que a de Van Halen...

    3º) Quedome con Killswitch Engage, ademáis de ser unha banda (das ke podiamos decir orneo) que me gusta moito, o vídeo que fixeron como unha parodia do de Dio me fixo sempre moita gracia...

    4º) Con todo o meu respecto para Megadeth e para Mustaine (que é un crack, un chulo de merda, pero un crack...) para min Black Sabbath é unha das grandes, e non hai punto de discusión...

    Se tedes curiosidade, podedes mirar os videos de Tenacious D: Kickapoo, Beelzeboss, Push (por exemplo) son bastante graciosos e na metade aparece Dio, jajajaja...

    ResponderEliminar
  11. Por certo, benvido Migui a este meu blog, espero que lle guste e guste de voltar en breve... eu estarei disposto a darlle a benvida...

    ... ademáis que aqui, ao igual que súa irmá lle mostrou grandes bandas, só soemos tocar grandes grupos e esta gran música que é o Rock!!!

    ResponderEliminar
  12. Por certo outra vez, a verdade é ke se me esquecera por completo comentar as miñas eleccións na 2º e na 3º entrega dos Covers... erro resolto!!! xD

    ResponderEliminar
  13. Si que son graciosos si, o de Kickapoo: co bonita que estaba a habitación decorada... menos mal que quedou algo en pé, grande Dio no trono e co lume ás espaldas, quédalle que nin pintado xD

    Beelzeboss: Partinme coa "coreografía" ou baile do demo mentras están no duelo, jajaja.

    E a de Push xa me sonaba polo último vídeo deste artigo, que decir, co corpiño que ten e o pedazo de voz que sae del! xD, está moi ben a realización do videoclip, coma se el movese a cámara, aínda que aos D seica non lles sae tan ben... jajaja.

    ResponderEliminar
  14. Bua cantas opinions! Ahí van as miñas preferencias:

    1.- Dio
    2.- Rainbow (non me gustan os chillidos que hai polo medio na de Van Halen)
    3.- Dio (nesta costoume decidirme e o video de Killswitch Engage mola)
    4.- Megadeth (con diferencia, é a canción que mais me gusta de todas as que escolliches po artigo, encantame)

    Do apartado curiosidades destacar que me chamou moito a atención a de Helloween e bah o cacho ese de Tenacious je..

    ResponderEliminar
  15. ex il signore cansao10 de junio de 2010, 17:16

    Señor da xe, monopolizas os cometarios, notase que tes tempo libre,jajajaja.

    1º-Blind Guardian.
    2ºRainbow
    3º-Dio
    4- megadeth

    Si canseime xade opinar artigos, outo dia masi e millor-

    ResponderEliminar
  16. Canta xente. Que sorte ten. Eu non tenho ese privilexio. :(

    1º-Blind Guardian: quizais gústeme un pouco máis ainda que é complicado.

    2ºRainbow: Tenhoo bastante claro.

    3º-Dio: Ainda que a versión de Killswitch Engage tamen esta moi ben. Xa fai anos que o vira e non me lembraba xa. jajaja. Moi ben o video.

    4- Black Sabbath: A 1º canción de Heavy metal.
    (con ozzy) Inventaron o estilo e se lle reconhece.

    No apartado de curiosidades resultoume curiosa a versión da canción de ABBA

    Os videos de Tenacius D é dunha película que fixeron os de Tenacius D con Ben stiller de productor. jajaja. Non sei que tal pode estar esa película.

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...