Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

sábado, 2 de enero de 2010

Sei o que vistes o último venres... (porque eu tamén fun) Hoxe: Solomón Kane

Porque hai cousas que non cambian co novo ano, esta sección non cambia co paso do tempo.
Neste momento, o turno é da película Solomón Kane, a cal non é precisamente unha comedia romántica que se diga...
Solomón Kane é un heroe, ou un antiheroe (creado por Robert E. Howard, o mesmo que creara Conan) que vaga polo mundo sen rumbo, co único propósito de combatir ás forzas do mal en todas as súas formas.
A decir verdade, non teño moito que comentar sobre este filme, ademáis de que poucos blogueros que asistan a este blog a foran ver (coa conseguinte escaseza segura de comentarios) non me vou extender en exceso.
Unha película típica, cos tópicos do xénero: as típicas esceas a cámara lenta do personaxe, as frases "filosóficas" (ou flipadas) de sempre, ás típicas pelexas en principio desiguais, dunha multitude contra o personaxe o cal ten a sorte de que lle van atacar de un a un...
Por outra banda comentar que James Purefoy (o pouco coñecido actor principal) toma sen ningún problema o relevo de Hugh Jackman como un Van Helsing de segunda man, e esa é a conclusión desta crítica: se che gustou Van Helsing, esta tamén che gustará...
Valoración final: bue... está bastante ben...
O aguerrido Señor da Xe

10 comentarios:

  1. Decirlle que eu fun un dos bloggeros que sige o seu blog que tvo collons a ir ver a pelicula de Solomon Kane, decr da pelicula que crein que iva estar moito millor do que é, pero decir que non esta tan mal(non é lna nueva).ajjajajaja

    Como poucos comentarios mais espera aqui decirlle que, siga cos artigos d musica porque un blog faise pa un nn pa a xente que o desanima con comentarios(coma min)

    Un saudo para vstede trolo
    Il signore "S"

    ResponderEliminar
  2. JS dixo:

    Deixade de chorar, que se nn os lee nadie...

    a pelicula ten algunha escena boa alguna pelexa, pero e unha merda de trama e historia, e nn sei por que os malos sempre teñen a oportunidad de matalo pero sempre esperan a que poida matalos a eles, bue esas cousas. e si sodes unhos choros, e normal que nadie lea os blog por que nin cristo sabe que os tedes e xa bue que unhos poucos temos tempo pa comentar neles.

    ResponderEliminar
  3. Dos filmes que se critican neste blog, é o único (polo momento) no que non coincido co que se escribe (tendo en conta que Luna Nueva non a fun ver, non tiven o valor suficiente, síntoo!! xD).

    Para comezar, o que máis me gustou da película foron os 5 primeiros minutos, aínda que as "coreografías" das pelexas son bastante similares en moitos dos filmes deste tipo. Despois o desenrolo dos acontecementos pareceume bastante predecible por non falar do final, típico onde os haxa.

    O que non sabía é que forma parte dunha triloxía, deben estar de moda, e sinceramente non quedei con ningunhas ganas de ver o resto. Tampouco me gustou o actor protagonista... hai demasiadas escenas de violencia explícita... Non tiña ningunha idea preconcebida e non esperaba nada en concreto posto que non vira o trailer, nin coñezo ao actor que encarna a Solomon Kane (fun completamente a cegas en todos os aspectos) e aínda así saín cun amargo sabor de boca. Isto é polo dos 5 primeiros minutos, estábame gustando o escenario... a situción xeográfica do filme... a época escollida... pero conforme ía avanzando a historia resultábame demasiado típica, nada novo.
    Os títulos de créditos do final tamén os vin, cada vez son máis filmes os que rematan dunha maneira máis orixinal e non coa lista de sempre.

    En definitiva, unha película sen máis que se non a ves, non te perdes nada.


    P.D: case ocupa máis o meu comentario que o artigo en sí.

    ResponderEliminar
  4. E agora algo co que estou de acordo con JS: que aínda que pouca xente lea e/ou comente o que escribe o señor da xe... algúns e algunhas aínda somos. E neste artigo dame a impresión (non sei se equivocada ou non) de que escribe o artigo por escribir. Non sei se me explico, que como sabe que case ninguén foi ver a película, non se esmera tanto en comentala porque van haber poucos comentarios.

    O comentario non é con ánimo de molestar (se é así síntoo), é a apreciación persoal de alguén que le o que escribe e que quere que o siga facendo nos temas que lle guste. Sen que inflúa tanto o número de comentarios e si o feito de pasalo ben creando os artigos.

    Un saúdo.

    ResponderEliminar
  5. Unha apreciación dun comentario esperando que non lle pareza mal,refirome o comentario/artigo de Natalia; encantado de que lle comentes a este tipo desagradable pero discrepo nunha parte contigo.
    -Fuches ver a pelicula a cegas?(non vou facer chistes faciles) pero unha cousa venme a mente, se ves a imaxe da pelicula asocias a unha pelicula de este estilo, que esperabas??
    A pelicula sempre pode millorara pero cumple o seu cometido pasar un rato entretido, non é unha pelicula na que queiras marchar na mitade(luna nueva).
    -¿pode pasar sin vela? Si, pero non esta tan mal, fago un chamamento a xente que mira este blog , que vaian a vela e nos comenten o que lle pareceu, esperamos eses comentarios¡¡¡



    Esperando que non lle pareza mal Natalia, pola pequena apreciacion.
    Tampouco espero que lle pareza mal a apreciacion a trolo señor da xe.

    Ilsignore "S" intentando batir record de comentario neste artigo.

    ResponderEliminar
  6. En absoluto me parece mal, é normal que teñamos opinións diferentes, debatir é esto, e para min é máis interesante que estar de acordo en todo, polo menos para min.

    O de a cegas... eso, sen saber nada da película: nin o argumento, nin vin o cartel (nin sequera na taquilla posto que fun directamente á sala), nin os protagonistas... xa digo, nada de nada.

    Non digo que sexa mala nin moito menos, só que ese tipo de películas prefiro velas na casa e non ter que pagar pero bueno, xa digo, é a miña opinión. Para min non ten nada de especial, que entretén? si, non dan ganas de marchar? non. Pero eu non digo o contrario, simplemente que non é nada diferente do que se ten visto.

    E eu tamén animo a que a xente a vexa, pero esta e moitas outras (non sei se o Señor S me recomenda o tan famoso filme por este blog Luna Nueva xD) posto que o cine é cultura e eso nunca sobra.

    Eu tamén colaboro co propósito do Señor S de batir o récord de comentarios :)

    ResponderEliminar
  7. Eu non sei os gusto que ten vostede, para poder recomendarlle "luna nueva", a verdade, pero podo decirlle que: pa min e unha merda de pelicula, xa non se trata dunha historia de vampiros, nin de homeslobo o seu argumento principal eo amor entre a tipa e o resto de tipos que sain na pelicula, se fixeran a historia dos vampiros e homes lobo como pricipal pderia estar millor, para o meu gusto.

    E decir que en "luna nueva" sabes tamen como vai acabar a pelicula....
    Pero para gustos colores, e recomendarlle o film, (inda que para Avatar fixeron descanso eu diria que pa esta si que fai falla un descanso.)

    P.D:Sendo muller vostede pode que lle guste mais "luna nueva", un saudo Natalia e recomendareille mais peliculas jajajaja

    ResponderEliminar
  8. Gústame algo de todo, menos as típicas americanadas que esas tamén me costa velas acabar. O argumento principal máis ou menos quedoume claro posto que vin Crepúsculo e xa se notou que o principal interese para atraer ao público era a historia amorosa entre os protagonistas e non a rivalidade entre vampiros e licántropos.

    Relacionado con esta temática tamén vin Blade e Underworld (non recordo se vin as 4 partes) e si se poden ver sen facer ningún descanso polo medio, polo menos na miña opinión.

    O que me gustaría que me explicara é o matiz de: "Sendo vostede muller..." xa que non sei se se refire a que me vai gustar máis pola historia que se traen os dous protagonistas (aclarar que o amor extremadamente empalagoso non me gusta, paréceme irreal e artificial, ademais de que son uns nenos para decir segundo que cousas con tanta firmeza). E se o di porque pensa que me vai gustar o protagonista... aclarar que eu non me movo polo físico dos actores (bueno, si, recoñézoo, só por Hugh Jackman xD). Pero non entendo o motivo polo que Robert Pattinson ten tanto éxito coas rapazas, se é feo!!!! Ao mellor é cousa miña que son algo rara, e cando digo que tampouco me gusta Brad Pitt quédanseme mirando con caras raras. Pero bueno... cada unha... ten as súas preferencias.

    P.D: Acepto a recomendación de películas con moito gusto pero, por favor, das que non sexa necesario un descanso polo medio :) Un saúdo para vostede tamén.

    ResponderEliminar
  9. jajajaja, pois decir que pa min a de luna nueva e unha merda, asi que senon che vai o romantico non vaias, e recomendar a nova e nicolas cage haber se ha imos ver pronto ten boa pinta(Teniente Corrupto)

    P.D: o que si podo recomendar para todos e o blog: il signore "S" ESPECTACULAR,JAJAJAJA sinto este acto de publicidade gratuita señor da xe

    ResponderEliminar
  10. Se é unha merda... xa case me están entrando as ganas de vela (online por suposto) para poder criticala en primeira persoa!! Aínda que 2 horas da miña vida... podendo facer cousas mellores... non sei se valerá a pena!! jajaja
    De todas maneiras un día que me sinta forte emocional e psicoloxicamente posiblemente me poña con ela xD

    P.D: jajaja, eso é publicidade "subliminal" onde a haxa!! jajaja
    Pasareime por ese blog, non teña dúbida.

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...