Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

domingo, 14 de febrero de 2010

Baladas do Rock 4: baladas míticas

Weno, tiñao preparado dende hai un tempo, aínda que sexa outro artigo das cansinas baladas, ao Sr. da Xe non se lle ocurriu outro tema que poñer, e como me considero un pouco "fervellasverzas" e sempre teño que publicar algo, fago o artigo que máis estou a utilizar últimamente... As seguintes baladas son un pouco raras, de varios estilos e non sei se as coñecedes todas...

Por aqui:
"Every Breath You Take" de The Police


"More Than A Feeling" de Boston


"Dust In The Wind" de Kansas


------------------------------------------------------------------------
Por outra banda:

"Don't Cry" de Guns N' Roses


"Free Bird" de Lynnyrd Skynyrd


"More Than Words" de Extreme


O admirable

10 comentarios:

  1. Outro mais.... ao mellor ao chegar a certo numero fago un especial entre os gañadores anteriores, ou???

    Weno, supoño ke as regras están mais ke klaras (ou Arredemoo???) xD

    ResponderEliminar
  2. Moi ben:

    - 1º parte: Son todas moi parecidas, pero a min More Than A Feeling pareceme máis entretida e que destaca un pouco máis, asi que me quedo con esta.

    - 2º parte: Grandes canción e grandes guitarras. Como ides escoller todos Guns eu vou escoller o que ninguén, e dicir, Extreme.

    -- Ganhador final: Escollo More Than A Feeling de Boston que me parece unha canción entretida.

    Gran artigo.

    ResponderEliminar
  3. Estas DIegooo!!! estas son las que m gustan a mi!!!
    ROck si..pero ante todo tía!! jiji
    QUé clasicazo el de police!m encanta! La que nunca había escuchado en la de Free Bird... está mu chula tb!
    OYe m está gustando el BLog este eh!! estoy aprendiendo mucho que lo sepas :)

    ResponderEliminar
  4. Na primeira parte quédome con "Dust in the wind", a de Police está ben pero gústame moito a letra da que escollo.

    Na segunda parte xa o teño bastante máis claro e quédome con "Don't cry" encántame o grupo, a canción e o videoclip por suposto!!!

    Non coñecía a de "Free Bird", as outras si, algunhas máis que outras, eso tamén.

    E se fai un artigo cos gañadores anteriores... decantarse por unha soa canción vai ser misión imposible!!

    ResponderEliminar
  5. Bueeeeeno, eso de que non quedou claro.... "DON'T CRY"!!!!! Así mellor?? jaja
    Pero si, admito que se me pasou poñer o gañador final: Gun's n' Roses.

    ResponderEliminar
  6. Así me gusta, mantendo o nivel...
    A primeira ronda doume mais traballo que a segunda, costoume decidir entre Police e Boston as duas son moi boas por algo son tan míticas!!
    Quedome con More than a Feeling, non e tan lenta pero e unha pasada sobre todo o final..
    Na segunda ronda quedome con Don't Cry evidentemente, pareceme moi superior as outras duas..

    E finalmente escollo como vencedora a More Than a Feeling!!! Gústame moitisimo e canto mais a escoito mais segura estou da miña decisión..

    ResponderEliminar
  7. estas alusions directas á miña persona menoscaban levemente a miña dignidade...pero weno, verei como comentaron os outros e así refrescarei a memoria....jajaja....por certo un artigo mais curto do que nos ten acostumados...jajaja

    na primeira eu medrei escoitando police asique serei fiel....
    na segunda volta esa de Extreme repateame moito,sera por famosita, non sei....asique cumplindo cas expectativas do da z, don´t cry....
    Gñador:resultamen dificil (cada dia sintome mais identificada con natalia)encantame a letra de police,anque a outra ta ben...eña por police lojo....

    ResponderEliminar
  8. na primeira ronda quedome con Police
    na segunda ronda quedome con don´t cry
    e como gañador final don´t cry

    ResponderEliminar
  9. Como me aburria vou poñer eu tamen as miñas preferencias:
    - na 1º ronda gañador BOSTON
    - na 2º ronda quedome con LYNYRD SKYNYRD, e sobre todo co seu interminable solo...

    - gañador final: BOSTON supoño...

    ResponderEliminar
  10. 1º- BOSTON
    2º- DON´T CRY

    GAÑADOR- BOSTON

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...