Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

sábado, 13 de febrero de 2010

Sei o que vistes o último venres... (porque eu tamén fun) HOXE: El Hombre Lobo


¡¡¡Atención, este artigo pode conter detalles sobre a trama!!!

Boas tardes! Despois dun par de semanas sen pisar unha sala de cine dousenos onte por ir ver esta, unha máis, sobre o home lobo, do que parece que en canto ao cine se refire parece que estea todo dito, posto que esta é unha película que non aporta nada novo ao xa hastiado e tedioso mito do home lobo ou licántropo.
Non vexo adecuado aburrirvos con máis datos sobre esta criatura posto que existen numerosos artigos e exemplos nos outros blogs veciños (para máis información, visitar o blog da señorita Arredemoo cun artigo máis que completo sobre a licantropía)
Esta nova versión dun tal Joe Johnston, é un "remake" do clásico de terror de 1941 do mesmo nome, e "profundiza" nas orixes do mito deste home maldito. Lawrence Talbot (Benicio del Toro), un noble adiñeirado, retorna á propiedade da familia en Blackmoor trala desaparición de seu irmán. Lawrence, xunto ao seu pai (Anthony Hopkins) buscarán ao seu irmán, búsqueda na que descubrirán a súa ansia de sangue.
O gazapo do filme: Benicio del Toro tras ser atacado pola besta no campamento xitano (en canto lla están cosendo) ten a ferida situada no seu ombreiro esquerdo, para máis adiante na cinta, estarse masaxeando a cicatriz da mesma desta vez do lado dereito. (xD..¿quen se fixou?)
Conclusión: outro intento fallido de intentar facer un boa película, unha desas "raras" ocasións que nin a conxugación de grandes e consagrados actores consiguen levar a bo porto un proxecto cinamtográfico.
Valoración final: unha película totalmente prescindible...

O mellor: a ambientación ou a banda sonora...
O peor: que a veces os primeiros planos do "becho" parecían dignos dunha película moi mala de Serie B



O sagaz

7 comentarios:

  1. É un pouco cutre o artigo pero é que non tiña nin idea de que poñer sobre a peli...

    ResponderEliminar
  2. Valoracion persoal desta pelicula:Regular

    ResponderEliminar
  3. A min personalmente a película non me gustou.
    Xa me parecía a min que era un remake.

    Este non é o meu estilo de cine. Gustanme máis as películas de misterio con algo de suspense.

    Leva tempo sen haber unha película decente. A ver se sae algunha boa.....

    ResponderEliminar
  4. A min persoalmente tampouco me gustou moito, máis ben pouco. A pesar de contar con bos actores (a última que vira de Benicio del Toro, a do "Che" gustárame moito) pero os papeles dos actores non daban para máis, nin para lucirse nin destacar nin nada. É moi normaliña, pero como ben di, o home lobo é bastante recurrido no mundo cinematográfico e estaría ben que non seguiran con este tema a non ser que sexa para aportar novidades e orixinalidade (se é que a estas alturas aínda se pode).

    En canto ao gazapo.... eu pensei que estaba ben porque me pareceu que se reflexaba nun espello... pero agora xa non estou segura e se é así... menudo erro!!! E polo artigo non me parece cutre nin curto porque eu non sabería que poñer, e eso que non me caracterizo por ser parca en palabras xD

    ResponderEliminar
  5. Pois a min gustoume!!!
    Encantame o papel que fai Benicio del Toro e a tipa Emily Blunt pero sobre todo Anthony Hopkins.. Vale, pode ser que non estea sendo moi obxetiva, e que me encanta este actor e casi todas as suas películas e vale, os "bichos" non eran moi reais e as vísceras por alí tiradas recordan a pelis de outro xénero pero eu non me aburrin en ningún momento da película e pareceme que pasar un bo anaco non está tan mal..
    Si hai moitas de homes lobo o longo da historia pero creo que non é das peores!

    ResponderEliminar
  6. pero a miguel non lle gustara tamen???que cambiachaquetas!!!! jajaja

    ResponderEliminar
  7. QUE MERDA DE ARTIGOS FAS PA ISTO MILLOR QUEDA DURMINDO,JAJJAJAJ.
    fas artigos copiando e pegando es un preas.

    A pelicula non me encantou pero non me disgustou, porque pareceme un home lobo mais crebles que os de superproducciones como "CREPUSCULO".JAJAJA

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...