Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

miércoles, 2 de marzo de 2011

As películas con máis Oscars...

Aínda esta recente a 83º edición dos Premios Oscars, onde todos sabemos de sobra (e senon consultar o blog un pouco máis abaixo) que pelis e que personas foron os gañadores, quenes se foron como viñeron e demáis parafernalias que cada ano adornan este acontecemento. Pero o que a min me concerne (posto que así o dixen) é realizar un especial sobre estes premios (só esta semana, eso sí...) e mostrar certas curiosidades que xiran en torno a estes prestixiosos (e efímeros) premios (que a maioría xa coñecedes, pero bueno...).

Non se me ocurreu outra forma de arrancar que non fose mostrándovos as películas que máis estatuillas levaron en toda a historia destos premios...








* 11 premios: Ben-Hur (1959)
* 11 premios: El Señor de los Anillos: el retorno del Rey (2003)
* 11 premios: Titanic (1997)
* 10 premios: Lo que el viento se llevó (1939)
* 10 premios: West Side Story (1961)










* 9 premios: El paciente inglés (1996)
* 9 premios: Gigi (1958)
* 9 premios: El último emperador (1987)
* 8 premios: De aquí a la eternidad (1953)
* 8 premios: La ley del silencio (1954)











* 8 premios: My Fair Lady (1964)
* 8 premios: Gandhi (1982)
* 8 premios: Amadeus (1984)
* 8 premios: Cabaret (1972)
* 8 premios: Slumdog Millionaire (2008)











* 8 premios: Los mejores años de nuestra vida (1946)
* 7 premios: Shakespeare In Love (1998)
* 7 premios: Bailando con lobos (1990)
* 7 premios: La lista de Schindler (1993)
* 7 premios: Memorias de África (1985)

A listaxe continua ata recoller un total de 60 películas que polo menos acadaron os 5 premios Oscars nestas galas.

Para completar información consultar o seguinte enlace á wikipedia:
http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Pel%C3%ADculas_con_m%C3%A1s_premios_%C3%93scar



O extraordinario

4 comentarios:

  1. Estou seguro que xa tiñades constancia da metade destas premiadas pero bueno... parece ser que últimamente me aficionei bastante aos artigos con listas, jajaja...

    ResponderEliminar
  2. Das que aparecen no artigo aínda vin ben delas... teño curiosidade por ver (a fondo, porque xa a teñen votado centos de veces na televisión) a de 'Bailando con lobos', supostamente a única película boa de Kevin Costner... e que o pobre... jajajaja

    Se me tivese que quedar con unha das que puxen aquí, elexiría sen dúbida 'La lista de Schindler'... pedazo de peliculón!!!

    ResponderEliminar
  3. Eu tamén vin bastantes, vou anotando as que non para velas mentras non nolo prohíban...

    O que máis me sorprende é ver "Titanic" tan arriba, non me acordaba que levase tantos... moi inferior ás súas compañeiras de categoría, na miña humilde opinión... por suposto.

    "My fair lady" encantoume, mellora moito na versión orixinal, é o que teñen os musicais. "La lista de Shindler" é enorme, das miñas favoritas de todos os tempos, para que dicir máis.

    Das que non vin sóanme todas excepto "Gigi", non sei nada dela. E é raro se gañou tantos premios... tereina que buscar.

    De "Amadeus" sempre me vén á cabeza a risa do protagonista, o malo é que se notaba moito que cambiaban á versión orixinal xusto nese momento...

    ResponderEliminar
  4. interesante...titanic rompeu a pana naquelas épocas jajaja e mira que só conta unha desgraza...da lista de schindler non me lembro ben, sei que me gustara moito pero teño ganas de volvela ver...

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...