Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

sábado, 6 de marzo de 2010

Domingos de Rock Nº9: ESPECIAL Rammstein

Rammstein é unha banda alemana composta polos músicos: Till Lindemann (voz), Richard Z. Kruspe (guitarrista), Oliver Riedel (baixo), Paul Landers (guitarra), Christian "Flake" Lorenz (teclados) y Christoph Schneider (batería). O núcleo de Rammstein formouse en 1994 na cidade portuaria de Schwerin (Alemaña do Leste). Tomaron o seu nome da cidade de Ramstein, en cuxa base aérea ocorreu un accidente durante un espectáculo no que tres aeronaves italianas colisionaron contra o público. Para transformar o nome engadíronlle un "m"; deste xeito xurdiu Rammstein que literalmente significa "catapulta feita de pedra". Tamén "Rammstein" era unha especie de pedra decorativa que se adoitaba colocar nas casas da antiga RDA.

"Du Riechst So Gut" [Hueles tan Bien] (1995, Herzeleid [Pena de Corazón])


"Du Hast" [Tú odias] (1997, Sehnsucht [Nostalgia])


"Sonne" [Sol] (2001, Mutter [Madre])


"Ohne Dich" [Sin Ti] (2004, Reise, Reise [Viaja, viaja])


"Benzin" [Gasolina] (2005, Rosenrot [Rosa Roja])


"Ich Tu Dir Weh" [Te Hago Daño] (2009, Liebe Ist Für Alle Da! [El Amor está ahí para todos])



O sensacional

8 comentarios:

  1. A min Rammstein gustanme moito, e teño que decir que cando os empecei a escoitar habia algo que non me cadraba, e polo que crean moita polémica, polo que xa dende o principio me informei: Rammstein é famoso por cantar co "r hitleriano", e polo que se asumiu que compartian esa desprezable ideoloxia, pero é todo mentira, e en repetidas ocasións o desmentiron, incluso expresaron as suas ideoloxias de esquerdas en publico, ainda así seguirá habendo quen pense que Rammstein é un grupo nazi...
    Algo que tamen sempre me gustou deles foron os videoclips promocionais, e non só os que puxen senon todolos que teñen!

    ResponderEliminar
  2. aaaaa...agora o entendo...eu que queres que che diga, non son o meu fuerte, non por nada en especial, so coñezo as cancions famosas pero nunca me chamaron demasiado, anque recoñezo que algunhas das que puxeches non as coñecía e non me xeran tanta aversión...o videoclip ese que tiñan dos gordos obesos dábame algo de repelús...

    está moi ben eso de que poñas os videos cos subtítulos en español...non me imaxinaba que dixeran eso...pensei que dicían maiormente insultos jaja...aer cando lle dedicas un domingo de rock a ti sí que es chino e doblas os vídeos jajaja...aer con que nos deleitas o próximo domingo....

    ResponderEliminar
  3. Este pareceme un grupazo: Seguramente os mellores do seu estilo.

    Fanno moi ben e creo que son un grupo moi recomendable. Moi orixinais no tema dos videoclips, os cales non deixan indiferente a ninguén. Podenche gustar ou non, pero esta claro que non tenhen ningún tipo de complexo.

    O malo que lles topo é a canción du hast, que de tanto tempo que a escoitei durante o seu período famoso (ata a botaban nas discotecas janhotas) acabeille por coller certa manía, ata o punto de desagradarme.

    Bo grupo, ainda que debería escoitalo máis. Sobre todo o último, que ainda nin o mirei.

    ResponderEliminar
  4. Home o Du Hast a min xa non me gusta nada, porque se aburreu ata a saciedade, puxena como "reclamo" porke é a ke todo dios coñece deste grupo!!! jajajajajaja...

    Nese disco hai cancions mil veces mellores!!!

    Un saudo.
    Xe

    ResponderEliminar
  5. Douseme por poñer os videos subtitulados mais ke nada porke non sei se os visitantes deste blog acadan un nivel aceptable de aleman, jajajaja... se fose ingles ainda se podia sacar algo!!

    Por certo, un curiosidade (e gratis) a portada do ultimo cd que da un pouco de medo, son os integrantes do grupo dispoñendose a devorar a Venus, deusa do amor segun a mitoloxia grega... e a modelo é española... Cristina Serrato segun a sempre sabia e omnipresente Wikipedia!!

    Veeeeña, outra... Till Lindemann, o cantatne estivo a piques de participar nos Xogos Olímpicos de 1980 en Moscú, representando a antiga Republica Democratica Alemana, era nadador, pero escapou dunha concentracion nun hotel en Roma e foi excluido...

    ResponderEliminar
  6. Weno dicir que me parece un gran grupo a verdade, non vou explallarme no meu comentario porque levo un cacho comentando artigos vellos, creo que debo ser mais asiduo os blog a que es propenso a crear artigos.
    Es un putas.

    Das cancions que pusexes gustame a de TE HAGO DAÑO.KJAJAJAJJA

    ResponderEliminar
  7. Eu non me parei moito a escoitalos, de feito creo que esta é a primeira vez que escoito 5 ou 6 cancións deles seguidas. Están bastante ben pero prefiro outros grupos. Non me importa pararme con eles e algunhas cancións, pero non é un grupo do que me descargaría a súa música para escoitalos habitualmente. Non sei... igual despois me enganchan... pero non me chaman demasiado.

    Tamén aborrecín Du Hast polas versións que se lle fixeron e que se puxo ata a saciedade fai uns anos. Recoñezo que os videoclips son o que máis me chamaron, moi orixinais e que non te deixan indiferente, eso tamén é importante.

    ResponderEliminar
  8. Joba e eu sen comentar esto jejej...

    Gustame este grupo, quedalle xenial esa acentuación da pronunciación!!! E os videoclips son unha pasada joer polo menos innovadores e distintos..
    O video de Sonne da caperucita molalle je.. E o solo electrizante do final de Ich Tu Dir Weh bua, son inconfundibles!
    Das cancións quizais as que mais me gustan son as duas primeiras Du Riechst So Gut que non a coñecia tanto e Du Hast..
    Algo a destacar tamen son as portadas dos Cds pa todos os gustos..

    Son inconfundibles bah!!!

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...