Hora / Día

¡¡Benvidos!!

¡¡BENVIDOS!!

¡Non tema entrar!, un blog totalmente gratuíto, sen ningún tipo de recargo para o seu bolsillo...

Xogando a parecer un blogueiro de verdade dende o 20 de Novembro do 2009

¡Preciso da túa axuda! pincha aquí


O artigo máis comentado...

O artigo máis comentado... pincha aquí

O artigo máis raro...

O artigo máis raro... pincha aquí

O artigo máis subido de tono...

O artigo máis subido de tono... pincha aquí

Xente que visitou este blog

contador de visitas
GRAZAS POLA SÚA VISITA

Discurso final "O Gran Dictador" (Chaplin, 1940)

¡Unha declaración de principios!

Últimos Artigos Publicados

"Sei o que vistes..."

sábado, 22 de mayo de 2010

Discos imprescindibles IV: do último que escoitei e me gustara...


Hammerfall - "No Sacrifice, No Victory" (2009)
Seguindo a estela marcada polos powermetaleiros por excelencia Helloween.


---------------------------------------------------------------

Wolfmother - "Cosmic Egg" (2009)
O "retro-rock" máis actual: cancións con numerosas semellanzas ás grandes bandas clásicas da historia do Rock.


---------------------------------------------------------------

Slash - "Slash" (2010)
O novo disco en solitario do xenial guitarrista Saul "Slash" Hudson (con múltiples colaboracións de músicos amigos).


[Con Andrew Stockdale de Wolfmother]


O exultante

8 comentarios:

  1. Un artigo pequeniño para o fin de semana (a espera de que se me ocurran outras cousas que facer no blog, xD)

    Espero que vos gusten as cancións que subin,e se por unha ínfima casualidade alguén ten escoitado, estea a escoitar ou pense escoitar algún destes discos que o comente, e diga que lle parece ou pareceu...

    Nada máis... Saúdos!!

    ResponderEliminar
  2. Estaba a pensar nun cambio de título desta sección, para deixar de "aconsellar" discos imprescindibles (coma se eu fose unha autoridade no tema...xD) e colgar música da última que escoitara e me gustara... pero vouno unificar todo...

    Cando esta "sección" recolla ese pequeno subtitulo logo do título do artigo serán discos que escoitara últimamente e me gustaran... e se o título non vai acompañado de nada, discos imprescindibles doutros anos... Así por exemplo, non puxen o último disco de Scorpions (o "suposto" fin da sua carreira) non me gustou tanto como o anterior que sacaran...

    Weno, solteivos un rollo bonito e innecesario...xD

    ResponderEliminar
  3. mmmm....home algo creído xa sabiamos que eras...jajaja todo está bn...nunca escoitei nada destes grupos, polo menos conscientemente...e ata o xoves non penso ver os videos que puxeches...simplemente comento por facer bulto si!!pero prometo velos...e que agora non teño tempo!!!!pero gustannos os seus consellos musicais

    ResponderEliminar
  4. Dado a gran diferenza de riqueza musical que temos agradezo os teus consellos sobre discos imprescindibles pero desta volta so vou deixarme aconsellar sobre o primeiro disco e o de Slash porque xa me enseñaches mais cousas del..
    Gustame moito o a canción e o video de Hammerfall, todo derrumbandose e ardendo, quedoulle moi ben..
    Slash encantame como toca pero nesta canción que puxeches oese mais os berridos de Andrew Stockdale que a sua guitarra..
    Evidentemente non me gusta nada a voz do de Wolfmother je!

    ResponderEliminar
  5. A min Wolfmother encantoume este último disco. Non é o mellor disco do mundo, pero deixase escoitar e creo que ten boas cancións. A canción con Slash tamen esta ben. O disco ainda non o escoitei.

    Hammerfall deixase escoitar: ten cancións entretidas, pero creo que ainda o poden facer mellor.

    Pd: De Wolmother so hai que adaptarse a voz. A min recordame as veces a Ozzy. Creo que unha vez que te adaptas esta ben.

    ResponderEliminar
  6. Eu non escoitei ningún destes discos pero bueno, as cancións que escolleu están moi ben, así que por suposto que tomarei nota e algún escoitarei. Cando o faga, a ver se me lembro de pasar por aquí e dar unha opinión máis fundada e con coñecemento de causa! :) Ata entón.

    ResponderEliminar
  7. Estou empezando a escoitar Hammerfall é a verdade qe esta ben o resto non os escoito moito a verdade pero pouco a pouo irei mirando algunha cancion.

    ResponderEliminar
  8. Bueeeno, pois o dito, escoitei estes discos e que decir, están todos moi ben. O de Wolfmother gustoume moitísimo, o de Hammerfall tamén e o de Slash tamén aínda que destes tres teño que decir que é o que menos me gustou. As colaboracións están moi ben pero hai voces que non me gustan, aínda que nunha valoración xeral está bastante ben a verdade.

    "No Sacrifice, no Victory" ten 3 ou 4 cancións que se quedan moi rápido na cabeza e eso axuda a que te fagas co disco con rapidez. Pero teño que decir que o cover de "My Sharona" non me entusiasmou, pouca diferencia hai co orixinal, ou polo menos a min non me aportou nada novo, vamos, que se non o fan, non me perdería nada (dende a miña humilde opinión, por suposto).

    "Cosmic egg" tamén está moi ben, é un disco longo pero son cancións moi entretidas, gústame especialmente "New moon rising" aínda que podería decir algunha máis como "California Queen" ou a que aquí aparece, que tamén está moi ben.

    Grazas polas recomendacións... xa ve que vou tomando nota e cumplindo cos comentarios, aínda que a veces me retrase :)

    ResponderEliminar

¡Boas!
Depositen aqui os seus comentarios...
Todos serán benvidos!!

Mensaxe secreta

¡¡Querido lector!! Antes de nada GRAZAS pola súa visita... Agradecerlle tamén a súa valentía posto que foi capaz de chegar ao fondo deste blog, síntase tremendamente único e especial posto que o que vostede acaba de conseguir só está ao alcance de moi pouca xente.

O feito de que un só de vostedes haxa chegado ata aquí merece a pena.

Moitas grazas de novo...